ו' 29 מרץ' 2024

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פיצריות מומלצות בניו יורק

ניו יורק ידועה כעיר בה ניתן ליהנות מפיצה ניו יורקית. המהגרים האיטלקים שהגיעו לעיר לפני עשרות שנים השרישו בה את תרבות הפיצה, כשבניו יורק תוכלו ליהנות מפיצריות שאינן נופלות מאלו של איטליה עצמה.

Roberta's Pizza

הפיצרייה ממוקמת בשכונה ההיפסטרית וויליאמסבורג בברוקלין. מדובר על פיצרייה המגישה הן פיציות שיקיות ועד הפיצות הכי פשוטות וקלאסיות. מדובר על פיצרייה המקפידה על הכנת הבצק וחומרי הגלם הטריים. הפיצות נאפות בתנורי אבן רחבים המפזרים במקום ריח אפייה נעים.

Joe's Pizza

מדובר על רשת פיצריות ותיקה ואייקונית בעיר. הרשת נוסדה בשנות ה-70 על ידי ג'ו פוז'ולי שהגיע מהעיר נאפולי. אצל ג'ו תוכלו ליהנות ממשולש פיצה ניו יורקי קלאסי, שממנו נהנים תושבי ניו יורק כבר יותר מארבעים שנים.

רשת הפיצריות של ג'ו מופיעה במספר רשימות נחשבות הממליצות על פיצריות בניו יורק.

Rublorosa Ristorante

מדובר על פיצרייה משפחתית בסגנון איטלקי-אמריקאי. בעלי המסעדה הוא בנו של מהגר מאיטליה שפתח את הפיצרייה בהשראת מתכונים שעברו במשפחה במשך עשרות בשנים.

מעבר לפיצות במקום, ניתן ליהנות במסעדה גם משאר מנות מהמטבח האיטלקי ובהן פסטות טריות הנעשות במקום.

המסעדה ממוקמת במרכזה של שכונת נוליטה, צפונית לליטל איטלי.

Paulie Gee's

מדובר על הפיצרייה הכי מוכרת בשכונת גרין פויינט בברוקלין. בסופי השבוע מדובר על תורים של מעל שעה ועל כן מומלץ להגיע אליה בימים אחרים.

מדובר על פיצריית בוטיק שבתפריט שלה תוכלו ליהנות ממגוון של למעלה מעשרים פיצות שונות. המקום מתפאר ברטבים ייחודיים כמו רוטב הדבש הפיקנטי שמעניק לפיצות טעם ייחודי.

אנו ממליצים לשלב עם הפיצה טיול בפארק טראנסמיטר הסמוך המשקיף על מנהטן.

Vezzo Thin Crust Pizza

מדובר על פיצה הממוקמת במרכזה של מנהטן. הפיצרייה מפורסמת בבצק הדק והפריך בה, הרוטב הביתי, שימוש בגבינות טריות ומגוון רחב ביותר של תוספות. במקום ניתן אף ליהנות מפיצה בשילוב חומוס טרי שנעשה במקום ומוגש יחד עם טחינה, לחם וזיתים שחורים.

רוצים לדבר עם המומחים שלנו ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ויזה לארה״ב
מדריך מלא וחינמי להוצאת ויזה לארצות הברית
חדש
SIM לארה״ב
מדריך מלא וחינמי להוצאת SIM לארצות הברית
מבצע מיוחד
דילוג לתוכן